732-789-620

|

577-077-898

|

biuro@meblot.pl

|
Kontakt
Regulamin

Regulamin sklepu internetowego ''Meblot Ulewski Klaudiusz''

określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, sklepie oraz o prawach Konsumenta.

Dane właściciela

Właścicielem jest Klaudiusz Ulewski, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą "Meblot Ulewski Klaudiusz", wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 9970160921, nr REGON 386703573, Kuźnica Skakawska ul. Kasztanowa 32 98-400 Wieruszów

Dane kontaktowe

Adres e-mail: biuro@meblot.pl

Dawid Kobielski

Nr. Tel.: 732 789 620 

Adres pocztowy: ul. Nadrzeczna 12, 98-400 Wieruszów

i

Klaudiusz Ulewski

Nr. Tel.: 577 077 898

Adres pocztowy: Kuźnica Skakawska ul. Kasztanowa 32, 98-400 Wieruszów

Wymogi techniczne

  1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
    • urządzenie z dostępem do Internetu
    • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
  2. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.

Informacje wstępne:

1. Kupujący może zarejestrować się w Sklepie tj. założyć w nim Konto lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.

2. Sklep Meblot oferuje sprzedaż produktów z zakresu meblarskiego.

3. Sklep Meblot świadczy sprzedaż tylko i wyłącznie na terenie Polski

Icons made by Freepik from www.flaticon.com

Formy płatności:

Sklep Meblot oferuje poniższe metody płatności, klient wybiera je według własnych upodobań.

  • Zwykły przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy.
  • Za pomocą szybkiej płatności u dostawcy tejże bramy tj. Przelewy24 lub Blue Media S.A.
  • Płatność przy odbiorze towaru.
  • Za pomocą karty płatniczej:
    • Visa
    • Visa Electron
    • MasterCard
    • MasterCard Electronic
    • Maestro

 

W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Płatności Shoper, podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A. i Przelewy24 W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 3 Dni roboczych od złożenia zamówienia. Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia. Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.

 

  Przebieg zakupu  

1. Ceny produktów są całkowite, w tym wliczony jest podatek VAT. Zmienną ceny stanowi natomiast transport.

2. Kupujący posiada możliwość założenia konta w witrynie sklepu, jednakże nie jest to wymagane do zakupienia towaru.

3.Wybrany produkt należy dodać do koszyka.

4. Kupujący kolejno wybiera sposób dostawy towaru i metodę płatności, podaje niezbędne informacje i dane potrzebne do poprawnego przeprowadzenia transakcji i dostawy.

5. Kupujący aby zakupić dany towar musi zaakceptować regulamin, co jest równoznaczne z zawarciem umowy między sprzedawcą a kupującym.

6. Potwierdzenie zawarcia umowy zostaje przesłane do klienta najpóźniej w momencie dostarczenia towaru

Realizacja i dostawa towaru

 1.Termin realizacji  zamówienia  określony jest osobno dla każdego produktu. Termin realizacji produktów podany jest w następujący sposób w zakładce każdego produktu:

  • Ilość dni - tj. ilość dni roboczych realizacji nie uwzględniając dni wolnych od pracy w rozumieniu sklepu internetowego Meblot.pl (np. "5 dni")
  • Przedział dni - tj. przedział dni roboczych realizacji nie uwzględniając dni wolnych od pracy w rozumieniu sklepu internetowego Meblot.pl (np. "5 - 10 dni")
  • Tygodnie - tj. ilość tygodni realizacji zamówienia, gdzie 1 tydzień oznacza 7 dni roboczych nie uwzględniając dni wolnych od pracy w rozumieniu sklepu internetowego Meblot.pl (np, "Do 1 tygodnia")
  • Przedział tygodni - tj. przedział tygodni realizacji zamówienia, gdzie 1 tydzień oznacza 7 dni roboczych nie uwzględniając dni wolnych od pracy w rozumieniu sklepu internetowego Meblot.pl  (np. "1 - 2 tygodnie")

Dni robocze - Poniedziałek, Wtorek, Środa, Czwartek, Piątek, Sobota.

Dni wolne od pracy w rozumieniu sklepu internetowego Meblot.pl:

  • 1 stycznia
  • 2 stycznia
  • 6 stycznia
  • 4 kwietnia
  • 5 kwietnia
  • 1 maja
  • 3 maja
  • 23 maja
  • 3 czerwca
  • 15 sierpnia
  • 1 listopada
  • 11 listopada
  • 25 grudnia
  • 26 grudnia
  • 31 stycznia

Czas może ulec zmianie w zależności od stanu magazynowego produktu. Kupujący w takim przypadku zostanie poinformowany o tym fakcie, informacja o realizacji zostanie wysłana do klienta najpóźniej dzień przed wysyłką.

2. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki przy osobie dostarczającej towar dla ewentualnych późniejszych roszczeń związanych z uszkodzeniami.

3. Sklep umożliwia wysyłkę za pobraniem lub z możliwością odbioru osobistego w zależności od dobranego produktu. Wszelkie informacje określone są w opisie danego produktu.

4. Sklep Meblot sprzedając meble od innych producentów operuje na dwóch płaszczyznach dostawy.

- Określona i realizowana bezpośrednio przez producenta.

- Realizowana przez sklep Meblot.

5. Klient otrzymuje na bieżąco powiadomienia dotyczące jego przesyłki. Sklep zobowiązuje się do wysłania informacji o realizacji przesyłki, wysłaniu jej oraz potwierdzeniu dostarczenia.

6. czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności." albo „W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

Gwarancje i reklamacje.

  1. Klient ma prawo do rezygnacji z zakupu do 14 dni bez podawania przyczyny. Jednakże ponosi koszta transportu zwrotnego.
  2. Przedsiębiorca jako klient. W przypadku kupna towaru na fakturę na firmę przez przedsiębiorcę istnieje możliwość rezygnacji z zakupu do 14 dni bez podawania przyczyny. Jednakże ponosi koszta transportu zwrotnego.
  3. Jeżeli mebel odbiega od standardowego wykonania i są w nim wprowadzane zmiany indywidualne to zamówienie ma charakter indywidualny, w związku z czym klient nie posiada możliwości rezygnacji z zamówienia ( art.38 ustęp 3.) - z ustawy o prawach konsumenta. Wszelkie informacje dotyczące zmiany i standardowego wykonania mebla są podane w opisie przedmiotu.

 

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego" albo „Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami

    2. Gwarancja jest ściśle zależna od danego produktu. Gwarancja danego produktu jest zawarta w poszczególnych opisach produktów. Jest ona identyczną formą gwarancji, którą posiada dany producent.

     3. Kupujący po otrzymaniu produktu i zauważenia wad niezwłocznie musi powiadomić sprzedającego oraz sporządzić protokół szkody przy osobie dostarczającej towar. 

     4. Zamówienie niezgodne z umową należy starannie zapakować tak, aby uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń       transportowych. Wymagane jest dołączenie oryginał lub kopię dokumentu sprzedaży, formularz reklamacyjny oraz dowód wpłaty. Prosimy o poinformowanie sprzedawcy o zaistniałej sytuacji w celu zorganizowania transportu po odbiór wadliwego modelu.

    5. Producent zastrzega sobie przewidywany czas postepowania reklamacyjnego 21 dni roboczych. Zwrot produktu do klienta wysyłany jest na koszt sprzedającego. W sytuacji braku możliwości usunięcia wady, produkt zostaje wymieniony na nowy, a w momencie gdy jest on już wycofany ze sprzedaży, dokonany zostanie zwrot pieniędzy.

    6. Producent zastrzega sobie możliwość nie zaakceptowania reklamacji w przypadku wadliwego użytkowania towarów przez kupującego i wad z nich wynikających.

   7. Uprawnienia kupującego z tytułu rękojmi są następujące:

  • może żądać obniżenia ceny; obniżenie ceny powinno odzwierciedlać rzeczywiste obniżenie wartości sprzedanej rzeczy;
  • może żądać usunięcia wady; usunięciem wady jest np. naprawa rzeczy;
  • może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;
  • może odstąpić od umowy, ale tylko w przypadku, gdy wada jest istotna; wadą istotną jest wada, która nie pozwala na używanie rzeczy zgodnie z jej przeznaczeniem.
  • Okres rękojmi wynosi 2 lata.

 

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego" albo „Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztamiSposób reklamacji wybiera kupujący.

    8. Wszelkie problemy związane z produktem klient może zgłosić na adres e-mail:

      biuro@meblot.pl

Przetwarzanie danych osobowych

1. Sklep Meblot przetwarza dane osobowe z zachowaniem zasad określonych w RODO.

 1.2 Klient nie ma obowiązku ich podawania, jednakże są one niezbędne do poprawnego wykonania przesyłki i sprzedaży danego produktu

2. Niezbędnym czynnikiem do zakupu asortymentu w sklepie Meblot jest posiadanie  poprawnie działającej przeglądarki internetowej.

3. Sklep internetowy Meblot posiada tzw ''ciasteczka'', które nie muszą być zaakceptowane przez użytkownika. W przypadku ich akceptacji sklep zachowuje zasady ochrony danych osobowych.

4. Polityka prywatności

 

 

    

    WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(Formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Meblot Ulewski Klaudiusz

Kuźnica Skakawska ul. Kasztanowa 30 98-400 Wieruszów

adres e-mail: biuro@meblot.pl

-Ja/My(*)........................niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) / o świadczenie następującej usługi(*) / o dostarczanie treści cyfrowych w postaci(*):

................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

-Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)............................................................................

-Imię i nazwisko konsumenta (-ów)...............................................................................

-Adres Konsumenta (-ów)............................................................................................

   .................................................................................................................

........................................................

Podpis Konsumenta

(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data ...........................................

(*) Niepotrzebne skreślić.

    

 

 

 
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl